środa, 8 maja 2013

Grillowanie czas zacząć!

Niki
Hej hej hej!
Przepraszam że tak późno ale wcześniej po prostu nie dałam rady. Zaraz po szkole miałam dodatkowy anglik, bo jutro teścik xd Potem wyszłam na polko i pięć minut potem przychodzi ciotka i pyta się czy jadę z nią i moim kuzynem do drugiej kuzynki. A tak się złożyło że jak przyjechaliśmy to kuzynka była na majówce z babcią, a jak się dowiedziała to od razu dzwoni:
-Jesteś jeszcze?
-No..
-To ja babciu mogę iść?
-Nie, zostań jeszcze...
-A dobra dzięki, idę, Nata zaraz będę :)
No normalnie jaka ona mądra prawda?
Gdy przyszła to zrobiliśmy sobie pierwszego w tę wiosnę u mnie grilla :)
Zrobiłam kilka zdjęć, ale nie dodam ich teraz, bo zgubiłam kabelek USB, jestem bardzo mądra cnie? Czujecie ten sarkazm? No ale mam jeszcze kabelek z takim samym wejściem do mp4, który pożyczyłam kuzynowi, odda mi jutro więc zapewne jutro będą zdjęcia :)
A wy jak spędziliście dzisiejszy dzień? U mnie dość ciekawie prawda? Jeszcze dodając to że na placyku wydzierałyśmy się tak że nas w Australii słyszeli xd
No to papa, jutro możecie spodziewać się zdjątek :)
Dobranoc, Nat :)

Jeszcze jakaś pioseneczka a co tam:


Brak komentarzy:

Zobacz, gdzie się teraz do nas zagląda :)