wtorek, 7 maja 2013

Setka! (kwiecień)

To jest nasz setny post, nie zbyt mogę w to uwierzyć, cieszycie się razem ze mną?

Z tego też powodu, zamiast jutro, podsumowanie kwietnia wrzucam dziś! Jest ono nietypowe, różni się od poprzednich, spowodowane jest to właśnie tą setną notką. Jest ponumerowane, i to trochę dziwacznie moim zdaniem, i odpowiada mi to, taka pierwsza setka aż błaga o wyróżnienie. Kocham Was misie moje i zapraszam do oglądania<3



No więc:

1. Wspólny post - czyli nasze 'piękne' projekty z jakże 'ciekawej' lekcji plastyki.

2. Bazar - godne polecenia

3. Koty, psy, chomiki... - tylko domowe zwierzątka zawsze nas zrozumieją xd

4. Nasze spóźnione Prima Aprilis

5. "Śliczne, kochane i długo oczekiwane cieplutkie słoneczko" - czyli pierwszy powiew wiosny

6. Przekształcony cień 

7. Powitajmy ropuchę Jadwigę!

8. Zimowe sporty - wiosenne sporty 

9. Wycieczka rowerowa - czas się poruszać!

10. Po prostu musiałam wrzucić zdjęcie tych kwiatków :D

Cieszę się że wyszło dokładnie dziesięć! Zorientowałam się dopiero przy liczeniu, nie spodziewałam się i nie planowałam :)

Życzę wszystkim dobranoc, 
mam nadzieję że taka zmienna prezentacja się wam podoba, trochę dziwna wiem hehe :)

Dobranoc misiaczki,
Tuśka <3

Brak komentarzy:

Zobacz, gdzie się teraz do nas zagląda :)