poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Happy Day

Hejka hej!
U mnie to był (no w sumie to nadal trwa) naprawdę bardzo udany dzień. Po pierwsze to właśnie dlatego że wiosna w końcu do nas zawitała! Cudowna pogoda! Niebo bezchmurne, cieplutkie powietrze, lekki wiaterek, wszystko za czym tak tęskniłam! Zieleń też już powraca, pierwsze kwiatuszki już są. Kocham wiosnę! 
No i jeszcze bonusik, kartkówka z anglika odwołana! 
Jakbyście widzieli naszą klasę wrzeszczącą na cały głos ze szczęścia na widok nie kogo innego tylko nauczycielki matematyki

Na osłodę dnia wstawiam fotki zrobione dosłownie przed chwilą z mojego balkonu;

Śliczne, kochane i długo oczekiwane cieplutkie słoneczko;




Oraz drzewka rosnące u mnie w ogrodzie, na tle pięknego, błękitnego nieba;



Akurat to drzewo z tyłu nie jest moje, to jest gigant rosnący kawałek ode mnie.

Mam nadzieję że pościk się podoba, zmieniłam trochę mój styl pisania, nie ze względu na anonimka tylko samej mnie, zauważyliście że opisuję wam właśnie mój dzień? Oczywiście to nie będzie jedynym moim tematem, będą też inne. A jeśli komuś nie pasuje to niech zostawi tą opinię dla siebie, bo nie będę się z nim użerać. 

+ Kolejny, nowy wygląd bloga, ten zostanie na stałe, jeśli tylko Karolci się spodoba. Skąd szablon? Stąd :*



Mam nadzieję że jeszcze uda  mi się dziś tu zajrzeć,
Miłego dnia, kocham was
Tuśka

Brak komentarzy:

Zobacz, gdzie się teraz do nas zagląda :)