środa, 1 maja 2013

Recenzja

KINI
Hej kochani:) Dziś 2 recenzja na naszym blogu. Możemy się umówić, że będą się one pojawiały raz w miesiącu:) Ok?:) Teraz chcę wam zrecenzować "Suchy szampon syoss dla włosów delikatnych, bez energii".
Wygląda on tak:



Co obiecuje producent?
Daje 1 dodatkowy dzień świeżości i objętości bez konieczności mycia włosów.
Co ja o tym sądzę?
To co obiecuje producent jest prawdą. Włosy są naprawdę odświeżone, ale przy pierwszym zastosowaniu wywołał u mnie łupież i wysuszenie włosów. Przy drugim całkiem je wysuszył. Włosy mojej mamy nie reagują tak samo. Im się nic nie dzieje, ale są odświeżone.
Podsumowanie:
Jeśli go kupicie to tak naprawdę nie wiece co zrobi z waszymi włosami. Lepiej mieć go na gorsze dni, gdy nie macie czasu umyć włosów lub szybko się wam przetłuściły. Kosztuje on od 15 do 17 zł.
Same już zdecydujcie czy go kupicie. Ja mam co do niego mieszane uczucia.

Całuski:*

Brak komentarzy:

Zobacz, gdzie się teraz do nas zagląda :)