środa, 27 marca 2013

Allani

Niki
Jak zauważyłyście poniższy post Kini, obydwie mamy profile na Allani.pl, ja również mam zamiar pokazać Wam moje zestawy, trochę już ich dużo zrobiłam, więc zaczynam od najnowszych, pod obrazkami są tytuły stylizacji, zapraszam do oglądania i komentowania:





Mrauu..

...


Wiosenna czerń..

Black-white

Cool..

:D

Podkreśl swój styl z Gino Rossi

Total mint <33

-

Wiosenny bal

Pudrowo..

Wiosno czekamy..

Konkurs: Pastelowa Wiosna

Jeans and black z Deja vu

Wiosna z Deja vu

sweet rose

Colors <3

999...

<3

((:))

Metal...

16..

Zapowiada się na deszcz..

Damdaradam

Luźno

Świat bez fikcji

Yeah..

Loved

Dom, słodki dom

Deszczowy dzień

Na miasto!

Konferencja?

Codzienność..

Sunny

Summer

 
Premiere

Przesłodkie

Jak Wam się podobają? Sorki że tak dużo xD
Jeśli chcecie obejrzeć je dokładniej, polubić lub skomentować zapraszam na mój profil..
Papa <3

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

troszke tego za duzo nie twierdzisz ale fajne

Julia Jarocka pisze...

Supeeeeeeeeer komplety, strasznie mi się podobają.

Julia Jarocka pisze...

Genialny post. A co do kompletów to też genialne

Anonimowy pisze...

Super Projekty

Zobacz, gdzie się teraz do nas zagląda :)