czwartek, 8 listopada 2012

Szybko,prosto,pysznie

KINI
Kto nie lubi sobie od czasu do czasu zjeśc czegos słodkiego?:) Ja to nawet kilka razy na dzień(ale już rodzice chowają mi słodycze:( ale ja pytam się po co?) No ale mam tutaj dla was przepis na pyszne babeczki z nutellą ( jak ja to mam zwyczj je nazywać "nutellowe potworki nie wiem skąd to mi się wzięło, ale już tak na nie mówie:) ) A oto ten przepis:
Przygotuj:
Na ciasto:

  • 100g. mąki
  • 20g. kakao
  • 140g. cukru
  • 1.5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 120 ml mleka
  • 40 g masła
  • 1 jajko
  • 120g nutelli
  • szczypta soli
  • 1 jajko
Na krem:

  • 200g cukru pudru
  • 80g masła
  • 25 ml mleka
  • 80g nutelli


Przygotowanie
 Rozgrzej piekarnik do 180 stopni. Włóż do miski mąkę, kakao, miękkie masło, cukier i proszek do pieczenia. Wymieszaj te składniki, a następnie dolej mleko, wbij jajko, dołóż nutellę i miksuj lub ucieraj wszystko tak długo, aż powstanie gładka masa. Gdy ciasto będzie już gotowe, wyłóż na blachę papierowe foremki na muffinki i napełnij je masą do 2/3 wysokość( w piekarniku urosną).  Piecz muffinki ok. 15-20 min. Gdy ostygną wykrój w każdej mały krążek( na górze). Dziurki wypełnij nutellą i przykryj wcześniej wycietymi krążkami. Przygotuj krem: wymieszaj ze sobą wszystkie składniki, aż powstanie gładka, gęsta masa. Nałóż ją nożem na mafinki i GOTOWE!

Mam nadzieję, że spróbujecie tego przepisu. Moim zdaniem maffinki są naprawdę pyszne:)

Brak komentarzy:

Zobacz, gdzie się teraz do nas zagląda :)