piątek, 17 maja 2013

About me:)

KINI
Hej kochani:* Przepraszam za długą nie obecność:( Tak sobie myślę, że już trochę prowadzę tego bloga, ale nigdy nic o mnie nie pisałam. Tylko tak ogólnie, a dziś będzie bardziej szczegółowo:) Spróbuję częściej wam wstawiać takie tagi z youtuba:) Więc zaczynamy:)
Pytania:
1. Jak masz na imię?
Karolina

2. Kiedy masz urodziny?
22 sierpnia

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Jeszcze nie studiuje:) Chyba piosenkarka:) A teraz dentysta.
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Nie mam
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Nie ograniczam się do jednego gatunku.Wszystkiego potrochu, ale najbrardziej dance, hip-hop:)
6. Czy pracujesz?
Nie, nie pracuje.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Zrozumienia, szczerości i miłości:)
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do niki lub gabrysi(przyjaciółek) siostry lub mamy.
9. Ulubione jedzenie?
Żeberka w miodzie:)
10. Ulubiona część garderoby?
Szorty
11. Czy masz zwierzątka?
Tak. 2 psy, kota,rybki i chomika:)

12. Ulubione miejsce?
Mój pokój.
13. Czy masz drugie imię?
Tak, Natalia;)
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
J.angielski, polski, przyroda i muzyka.
15. Ulubiony napój?
Prawie zawsze pije wodę, a jak już soki bez cukrów, bo potem ze mną źle:)
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie? 

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Chyba jeszcze na to za wcześnie:) Nigdy o tym nie myślałam:)
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Tak tenisa, próbuję zacząć biegać.
19. Ulubiona książka?

20. Ulubiony kolor?
Pomarańczowy, różowy i limonkowy.
21. Ulubione zwierzątko?
Pies i kot, a takie inne to hipopotam:)
22. Ulubione perfumy?
Nie mam.
23. Ulubione święto?
Boże narodzenie:)
24. Czy skończyłaś liceum?
Jeszcze nie:)
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Oj, i to dużo:) Trudno zliczyć.
26. Czy mówisz w innych językach?
Tak, nawet, nawet w angielskim:)
27. Czy masz rodzeństwo?
Tak, siostrę i brata:)
28. Ulubiony sklep?
Zara, H&M i bershka.
29. Ulubiona restauracja?
Pizzeria cyklop.
30. Czy lubisz szkołę?
Nawet bardzo:)
31. Ulubiony youtuber?
http://www.youtube.com/user/stylizacje2?feature=watch
32. Ulubiony film?
Uprowadzona
33. Ulubiony program w telewizji?
Rodzinka.pl, Top model i X factor
34. PC czy Mac?
Mam PC,ale wolę Mac:)
35. Jaki masz telefon?

36. Ile masz wzrostu?
Ok. 165 com:)

I to tyle:) Mam nadzieję, że już więcej o mnie wiecie:)
Całuski:**

Brak komentarzy:

Zobacz, gdzie się teraz do nas zagląda :)