wtorek, 16 kwietnia 2013

Sunny Photo

Niki
Witam się z wami dzisiaj o dość późnej porze :)
Jak wam minął dzień? Bo ja mogłam w końcu skorzystać z mojej trampoliny! Praktycznie cały dzisiejszy dzień spędziłam na polu, lody, przejażdżka, spacerek.. brakowało tego prawda? Chociaż pogoda nadal jest zmienna, nie wyobrażam sobie obudzić się jutro, wyjrzeć przez okno i co zobaczyć? ... śnieg. Nie, na szczęście raczej tak nie będzie. Może ktoś się zastanawia dlaczego dzisiaj dodaję tak późno? Miałam prawie gotowego posta troszkę wcześniej, ale zostałam "zagoniona" do nauki przez mamę i nie zdążyłam go dokończyć. 

Czas na zdjątka (wszystkie robione dzisiaj xD):



<- To krajobraz 
robiony podczas 
wylegiwania się 
po skakaniu
na trampolinie








^^ To jedno z tych fajniejszych zdjęć podczas skakania, ^^
Cień się śmiesznie przekrzywił xD 

Mogę przysięgnąć że nie przerabiałam go w żadnym programie ^^


Teraz zdjęcia kiedy siedzę/leżę już niestety zmęczona;





+ zbliżenie na moje nowe butki;









<- I takie sobie kwiatki, 
zdjęcie robione z nudów ;)






Dobranoc,
Natuśka

Brak komentarzy:

Zobacz, gdzie się teraz do nas zagląda :)