poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Odchodzę (Niki)






"Nie oczekuj dziś ode mnie że nagle będę inna"


Witam Was wszystkich kochani.
Jak widać to już koniec mojej przygody z tym blogiem.
Na prawdę bardzo mi przykro że piszę że tego posta,
Nie sądziłam że kiedyś to zrobię.
Miałam nadzieję tu dłużej zabawić,
ale nie udało się.
Kini na pewno sobie poradzi,
życzę jej sukcesu i trzymam kciuki.
Pewnie jeszcze wrócę do blogowania,
ale nie teraz,
i nie na tym blogu.
Obiecuję tu zaglądać,
ale moje posty nie będą się pojawiać,
raczej komentarze.
Mam nadzieję że Karola nie będzie na mnie zła.
Chociaż i tak pewnie mnie to nie ominie.
Mam nadzieję że ten blog będzie kwitł w najlepsze,
życzę Ci tego Kara z całego serca.
Jestem z Tobą.
Tylko proszę,
nie miej mi tego za złe.

Mój czas już się skończył,
dobiegł końca,
właśnie w tej chwili,
kiedy czytasz tego posta.


"Nie doceniamy chwil, dopóki nie staną się wspomnieniami."



"To uczucie, 

kiedy w Twojej głowie walczą dwie myśli,

Jedna wręcz idealna, 

najłatwiejsza do osiągnięcia,

I ta druga, 

która ściąga Cię z powrotem do rzeczywistości..."



Żegnam Was,
Natalia



Jeszcze coś do spraw organizacyjnych,

Korola, nagłówek zmieniam, postanowiłam nie zostawiać niki i kini 

skoro i tak ja tu już nie urzęduję. A więc blog jest do Twojej dyspozycji.

Jeśli chcesz jeszcze coś ode mnie to napisz albo zadzwoń, pomogę, zmienię, zrobię.

Brak komentarzy:

Zobacz, gdzie się teraz do nas zagląda :)