wtorek, 26 marca 2013

FrYzUrKi

KINI


Hej kochani:* Dziś kolejny post o fryzurach. Wreszcie słoneczko:) Ale i tak dziś mam po za szkolną matematykę:( No ale przynajmniej pogoda piękna:)


Mam nadzieję, że wam się spodoba:)
Całuski:*


Hejka kochani:) Ja muszę się dziś dużo uczyć bo jutro zdaje test z historii;/ Życzcie mi powodzenia. Na szczęście tylko jeszcze jutro do szkoły i potem wooolne:) Niestety 4 kwietnia piszemy egzamin:/ Ale może to i dobrze bo rodzice nie będą mogli mi mówić, że zaraz będę miała egzamin i mam się uczyć...:)
           Dziś chcę wam wstawić filmik z kilkoma fajnymi fryzurami na wiosnę:) Wiem, że jej na razie nie widać, ale bądźmy dobrej myśli:D


Mam nadzieję, że wam się spodobają.
Całuski:***

1 komentarz:

Unknown pisze...

Super na pewno jakąś wypróbuje:) Kocie uszka są the best.

Zobacz, gdzie się teraz do nas zagląda :)