wtorek, 11 grudnia 2012

Zakątki świata

KINI
Dzisiejszy post to nowy dział w naszym blogu. Teraz częściej będą się pojawiały posty o ciekawych miejscach z Polski i nie tylko. Teraz chcę wam napisać co nieco o... Wenecji.

Znajduje się ona we Włoszech. Jest naprawdę pięknym, bo nie typowym miastem. Leży nad Adriatykiem. Jest na liście najcenniejszych pozycji światowego dziedzictwa ludzkości. Jednym z najsłynniejszych Weneckich zabytków jest bazylika św. Marka. Co roku odbywa się tu słynny karnawał na, który ludzie ubierają specjalne maski. 

Macie tutaj zdjęcie mojej maski;)
Ja tam byłam i mi się bardzo podobało. A może ktoś z was tam był lub chciał by tam pojechać? Piszcie w komentarzach.
Całuski:*

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Super, że będzie więcej takich postów! Kocham podróżować, ale nie byłam w Wenecji. Od kilku lat proszę rodziców, żeby mnie tam zabrali i powiedzieli, że w te wakacje pojedziemy tam na 80%!

Zobacz, gdzie się teraz do nas zagląda :)