niedziela, 28 października 2012

Warszawskie Łazienki

KINI
HEJ!
 Tu są zdjęcia z Łazienek. Zrobiłam je z 2 tyg. temu. Mam nadzieję, że wam się spodobają.  Niestety niektóre zdjęcia są słabej jakości (za co przepraszam), ponieważ robiłam je telefonem. :)


 "Nic nie narusza równowagi miedzy dobrem a złem. Każda próba zatrzymania czasu jest heroiczna. Lepiej jest być dobrym niż słabym. Brak charyzmy może doprowadzić do zguby. Czas wolny to jedna wielka mistyfikacja. Mit pomaga zrozumieć rzeczywistość."



 A na tym zdjęciu wiewiórka podeszła do mnie i dotknęła mnie noskiem!:)




3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne zdjęcia!

Unknown pisze...

KINI
Dzięki:) Jutro będą nowe z innego miejsca:D

Anonimowy pisze...

Bardzo podobaja mi sie zdjecia!!! Piekna Zlota Polska Jesien ;)))
Prosimy wiecej zdjec z Lazienek-to takie magiczne miejsce!;)

Zobacz, gdzie się teraz do nas zagląda :)